Beschrijving
De afgelopen vijftig jaar heeft Smiley gediend als een baken van hoop en positiviteit, omdat ze de wereld hebben aangemoedigd de tijd te nemen om te glimlachen. Wat begon als een gelukspromotie in de krant France Soir om de aandacht te vestigen op positieve nieuwsverhalen is uitgegroeid tot een beweging die vorm heeft gegeven aan de manier waarop we geluk delen en ons uiten. In de decennia sinds de eerste Smiley op de pagina verscheen, heeft het merk vorm gegeven aan muzikale generaties, sociale bewegingen en de populaire cultuur. Met een feel-good filosofie als kern, werkt Smiley samen met enkele van ‘s werelds toonaangevende merken om hun boodschap tot leven te brengen door middel van kleding, geschenken, campagnes, emoticons en andere gelukkige momenten. Ter viering van deze vreugdevolle mijlpaal presenteert Smiley een opwindende terugblik op hun eerste 50 jaar met hun nieuwe boek, Smiley: 50 Years of Good News, met een compendium van hun meest opwindende samenwerkingen, een terugblik op momenten in de geschiedenis die ons een reden om te glimlachen, en meer.